|
|
|
Kretivno poslovanje z dobavitelji in kupci
Spletni dokumentni sistem SimplDox naslavlja
izzive prodajnih in nabavnih oddelkov pri izboljšanju ključnih poslovnih
kazalcev: povečevanju prihodka, zniževanju stroškov in ustvarjanju dobička.
Prodati več Kupci so vedno bolj zahtevni, prodaji pa ob skokovitem
povečanju aktivnosti za skromen izplen pogosto pojema sapa. Danes je za uspeh v
prodaji pomembno več kot lepe obljube:
- kupec sodeluje v prodajnem procesu in
pričakuje kakovostno obravnavo;
- ponudbe in pogodbe so deležne številnih
sprememb;
- podatkov o izdelkih je vedno več, pri prodaji se vedno
pogosteje sodeluje tudi z dobavitelji;
- posel dobi najbolj agilen in
prilagodljiv;
- poleg cene odločajo tudi pogoji in način
poslovanja;
- prodajna ekipa se mora čim bolj posvečati kupcem in čim manj
administracije;
- kupci na eni in vodstvo na drugi strani pričakujejo takojšnjo
odzivnost in kakovostne informacije;
- digitalizacija tržišča, ponudba izdelkov kot storitev,
storitve v oblaku in mobilno nakupovanje zahtevajo učinkovitejše in v celoti
digitalizirane prodajne procese.
Kupiti ceneje
Z nepreglednimi nabavnimi
aktivnostmi izgubljate veliko časa. Tradicionalni nabavni postopki so poleg
tega še dragi, s čimer dodatno zmanjšujejo konkurenčnost in poslovno
uspešnost: - zbiranje ponudb in pogajanja z dobavitelji porabljajo veliko
delovnega časa;
- dolgotrajno usklajevanje in podpisovanje pogodb zmanjšuje
zadovoljstvo med partnerji;
- naročniki v podjetju ne dobijo blaga ali storitev pravočasno,
v ustrezni količini, kakovosti ali celo funkciji, kot jih
potrebujejo;
- pomanjkanje informacij in neučinkovitost nabave pogosto vodi
k dražjim nakupom, pomanjkljivi kakovosti, nezanesljivi dobavi ter neugodnim
poslovnim pogojem;
- zaradi napak pri naročilih lahko trpi poslovni proces in
poslovna uspešnost, občutijo pa jih lahko celo kupci v obliki zamud pri dobavah
in nižji kakovosti dobavljenih izdelkov oziroma storitev.
Ena rešitev za dobičkonosno
poslovanje Storitev v oblaku SimplDox na enem mestu združuje vse
informacije, ki nastajajo pri obvladovanju poslov s kupci in dobavitelji.
Prodajne in nabavne službe pridobijo 100% pregled na dokumenti in aktivnostmi,
ki so potrebne za dokončno izvedbo posla – bodisi prodaje, bodisi najboljšega
nakupa. Ne spreglejte koristi Ko iščete razloge, s katerimi
bi upravičili uporabo SimplDoxa se lahko zanesete na:
- CENEJŠE POSLOVANJE – prodajna
in nabavna dokumentacija le še v elektronski obliki – v oblaku,
- UČINKOVITO VODENJE IN
SODELOVANJE – vnaprej pripravljeni delovni postopki, diskusije, deljenje
dokumentov ter aktivnosti s sodelavci in partnerji,
- UČINKOVITEJŠE DELO – standardni
dokumenti in naloge, opozarjanje na aktivnosti, takojšen dostop do vseh
informacij.
|
|
|
|
|
|